Pilates

Cvičení hluboce uložených svalů stabilizačního systému těla, ale i posílení a protažení povrchových svalů se zapojením lokálních svalů před těmi globálními, posílení oblasti břicha ...

Lekce
  • Zaměřují se na hluboce uložené svaly stabilizačního systému těla a prohlubují jejich používání
  • Posilují i protahují rovněž povrchové svaly se zapojením lokálních svalů před těmi globálními, což umožňuje tělu pracovat efektivněji a bez rizika zranění
  • Posilují oblast břicha – podporují správné držení těla, zvláště v bederní oblasti, která nemá jinou oporu než svaly
  • Ulevují napětí v oblasti ramen, krku a zad
  • Naučí Vás pracovat se svaly v obou směrech pohybu a tím je prodloužit a zpevnit
Pár rad před cvičením
Cvičí se ve volném, pohodlném oblečení. Ideální je cvičit naboso či v ponožkách na měkké podložce. Cvičení je vhodné pro každého (upřednostňuji rehabilitační verzi cvičení), pozor by si měli dát pouze lidé, kteří mají nebo měli problémy s páteří (vyhřezlá ploténka, operace apod.), těhotné by se měly poradit se svým lékařem (i když v zásadě je Pilates vhodné i pro ně).

Na viděnou se těší Oli.
 

 
 
© 2020 Klub Přátel Zdraví